Rýže low carb bio bez lepku 270 g s vysokým obsahem vlákniny
Chutná méně sacharidů Konjacová rýže se vyrábí z mouky rostliny KONJAC. Rostlina konjac je škrobovitá hlíza, která má velmi vysoký obsah vlákniny a neobsahuje žádný tuk, cukr a tudíž téměř žádné kalorie. Tastes Less Carb Konjac Rice je vyrobena podle unikátní receptury, ve které je do konjacové mouky přidána směs bezlepkových ovesných vláken. Normálně jsou konjac produkty bílého a skleněného vzhledu a mají velmi tuhý skus. Přidáním směsi vlákniny je barva krásně žlutá, jako známe nudle a těstoviny a skus je pak jemnější a chutnější!
Balení obsahuje: 270 g, čistá hmotnost 200 g.
Nutriční hodnota na 100g
Energie 35 kJ/ 9 kcal
Tuky: 0 g
z toho nasycené mastné kyseliny: 0 g
Sacharidy: 0 g
nebo z toho cukry: 0 g
Vláknina: 4,0 g
Bílkoviny: 0,20 g
Sůl: 0 g
Postup přípravy:
sceďte tekutinu, dobře propláchněte pod tekoucí vodou a přidejte do omáček, smažených brambor, polévek nebo teplých salátů. Necháme ještě 2 minuty prohřát. Pokud máte problémy s polykáním, nedoporučuje se konzumovat Konjac Rice. Před jídlem vypijte jednu až dvě sklenice vody.
Skladování: skladujte v chladu a temnu. Po otevření skladujte ve vzduchotěsné nádobě v chladničce s vodou po dobu max. 2 dnů. 4°C.
Může obsahovat stopy obilovin obsahující lepek.
Země původu: Nizozemí
CN-BIO-141
non-EU Agriculture
Doplňkové parametry
Kategorie: | Hotová jídla a těstoviny bez lepku a laktózy |
---|---|
Hmotnost: | 0.27 kg |
Složení:: | voda, konjacová mouka* 3,4 %, BEZLEPKOVÁ OVESNÁ vláknina*. *= organické |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
De Smaakspecialist vyvíjí, vyrábí a distribuuje udržitelné potravinářské produkty v Nizozemí. Upřímně věří v sílu biopotravin a jejich pozitivní vliv na lidské zdraví a svět. S pozorností a láskou k lidem, zvířatům a přírodě vyrábí ty nejkrásnější bio produkty nejen pro regály supermarketů, převážně pod vlastními značkami, jako jsou Consenza, Seamore, Smaak, BioToday a RAW Bio Food. Dělají to s jasnou vizí v nadšeném týmu kolegů. Nechte se díky CUGU vnést do jejich BIO kuchyně. Cílem je přinášet na trh vysoce kvalitní bio produkty a naslouchat spotřebiteli a převádět jeho přání a trendy do vysoce kvalitních inovativních produktů.